L’Auditori Germanies ha acollit la presentació de la nova marca i logotip turístic de Manises i de la campanya “- plàstic + ceràmica”, per a reduir la utilització de plàstic i fomentar l’ús quotidià de la ceràmica manisera.
La presentació doble, dissenyada per Eugenio Simó, l’han conduïda el regidor de Turisme, Àngel Mora, i el regidor de Promoció de la Ceràmica, Xavier Morant. L’acte va ser realitzat íntegrament per a mostrar-se en línia.
Mora ha explicat que la nova marca de Turisme “Manises” tenia com a objectiu actualitzar la visió de la ciutat, vinculant-la amb els seus valors i de la ciutadania.
El regidor de Turisme explica que s’ha modernitzat l’aparença sense perdre el valor de tradició que tan important és a Manises, especialment per la seua història ceràmica. Per això, el logotip és el nom mateix de la ciutat, Manises, i un plat de ceràmica antic que té els colors del reflex metàl·lic, una tècnica molt arrelada a la ciutat i el blau ceràmic tradicional.
D’altra banda, el regidor de Promoció de la Ceràmica, Xavier Morant, ha presentat la nova campanya “- plàstic + ceràmica“ i convida a tot el món a sumar-s’hi. «El plàstic és un material molt contaminant i molt utilitzat en el nostre dia a dia», ha explicat l’edil.
«Per contra, -diu- , la ceràmica és sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Aquesta campanya se centra a reduir l’ús dels productes plàstics a favor de l’ús quotidià de la ceràmica, patrimoni maniser històric. A més, amb això no sols respectem el medi ambient sinó que fem costat a la producció, comerços i artesania locals per a promoure la perpetuació d’aquesta activitat en el futur», ha dit.